Dobra promocja i reklama są ważne w każdej branży. Bez nich żadna firma nie ma większych szans na sukces. Na kampanię promocyjną można wydać właściwie fortunę. Nie sztuką jest jednak zapłacić dużo. Sztuką jest przygotować taką kampanię, która zainteresuje konsumentów i zjedna firmie wielu nowych klientów. Obecnie, kiedy reklama jest już właściwie wszechobecna i zaczyna się ją stopniowo ignorować, ważne są nietypowe jej formy. Hitem na rynku stały się więc cukierki reklamowe. Pyszne krówki czy inne cukierki owinięte są zazwyczaj w papierek z logo firmy. Są więc doskonałym poczęstunkiem podczas konferencji, spotkań czy nawet w biurze, kiedy przychodzą do niego zainteresowani klienci. Mile widziane są też inne gadżety. Można zainwestować w przygotowanie firmowych długopisów, kalendarzy czy nawet breloków lub innych gadżetów, które mogą się gdzieś zawsze przydać. Ciekawym pomysłem na reklamę może okazać się też pocztówka. Mały kartonik w kieszonkowym formacie jest wystarczająco duży, żeby umieścić na nim nie tylko ciekawe zdjęcie, ale również cały slogan czy firmowe logo. Pocztówki fantastyczne nadają się też do wspierania różnych akcji promocyjnych i przede wszystkim charytatywnych. W drugim wypadku mogą służyć za symboliczną cegiełkę przy zbiórce pieniędzy i można sprzedawać je za przysłowiową złotówkę. Taka kartka z akcji może być też pamiątką lub służyć chociażby za zakładkę do książki.